18 april 2006

Slutt på påskeferie...


Siste dagen heima. Me måtte jo bare ta oss ein heiatur, uansett ver! Faktisk så vart det ikkje så gale heller.

Solfrid, Ingunn, Arnfinn, Torborg og meg la i vei i reine snøstormen. I MASSE nysnø. Eg har nå aldri sett så møkje snø siste dagen i påskeferien!!

Me brøyta oss vei og tralla på "Eg snører min sekk og spenner mine ski... " Det var herligt, men tungt å gå i all snøen. Eg vil meste seia me vassa i snø t kness, men det var vel å ta litt hardt i. :)

Synd me ikkje har fleire dagar igjen heima. (Heldige Solfrid og Tove og Sigrid...)

Neste påske håpe me på både sol og snø!! :) (Og fri...)

PS. Dessverre så har eg bare eitt bilde frå den flotte turen... Skjedde ein liten feil i brenningå heima, så det var bare eitt bilde på cden.. :) Litt kjedeligt..

1 kommentar:

Anonym sa...

å, så kjedelig at du ikkje fekk alle dei kjekke bildene mine...:)
men uansett, me fekk jaffal ein kjempe flotte tur i dag ja! skikkelig "gammeldagse" skitur som eg kalle d for. Godt me hadde et lite kryp inn og når veret stod på som verst :) merkelig at påsken e øve allerede, har gått så fort! Men d e vel bare et bra tegn sko ein tru?:)