26 februar 2009

Snart påske - kæ skjer?

Eg tenkte at nå va det vel på tide at eg bidro med et innlegg her... Altfor lenge siden sist.

Så eg lure på: kem ska heim te påske, og ska me finna på nåke sosialt ein kveld? Eg vett at de fleste av dåkke tenke skitur, og det ska dåkke sjølsagt få lov te. Men eg håpe me kan finne på nåke aent òg, sånn at eg òg kan være med. Eg e som dåkke vett ikkje verken god te eller gla i å gå på ski..

Kæ med ein bålkveld ved vatnet, eller ein spelekveld heime sjå nåken?

Eg blir heima 5.-10.april, og eg vett at hr og fru Sukka har store planer om hyttetur med heile familien, men me kan ikkje gjemma oss vekk der heila vekå.. Ole Terje, Hanne Marte og Sondre komme òg heim.

Te slutt litt bilder fra tidligere påsker...




3 kommentarer:

Sigrid sa...

Je!! Nytt innlegg! :D D må eg sei. Snart påske ja... Har vel eigentleg ikkje komme så langt i planlegginga.. Men mange bra forslag altså! Bålkveld hadde jo kanskje vore nåke..:)
Forresten eit veldig bra bilde du hadde lagt ut av søstrene bakka... (såg iallefall ut som hu eldste hadde d svært gildt......)

Klara sa...

ja, tusen takk anne brit! sitte og ler litt her for meg sjølv.... :-) eg skal jobba påsko i år - så eg blir ikkje å finna til fjells. men innan mob.dekning i alle fall!! gler meg! snakkes

Venke sa...

hallo......godt innlegg..kjekke bilder..var iallefall ikkje oppstilte bilder...hehe.. Denne påsken blir nok ikkje eg å finne på dei høgaste toppane...så viss veret e bra så kan jo me ta ein tur på liå med kakao,kvikk lunsj og appelsin..å sjå på alle som går forbi..hihihi..